PANOURI PUBLICITARE UNIPOL

Sortare
Brand

Este o soluție eficientă și vizibilă pentru promovarea brandurilor, produselor sau serviciilor într-un spațiu public. Acesta este conceput pentru a atrage atenția printr-un design impunător, luminos și bine organizat.

Caracteristici principale:

  1. Impact vizual puternic: Pilonul publicitar are o structură verticală și dimensiuni generoase care îl fac ușor de observat din diverse unghiuri, chiar de la distanță.

  2. Design personalizat: Grafica este adaptată nevoilor și identității vizuale a brandului, incluzând logo, culori, sloganuri și imagini sugestive.

  3. Materiale de calitate: Pilonii sunt construiți din materiale durabile, rezistente la condițiile meteorologice, și pot fi prevăzuți cu iluminare pentru vizibilitate sporită pe timp de noapte.

  4. Utilizare versatilă: Pot fi amplasați în diverse locații strategice precum centre comerciale, piețe, parcări sau în vecinătatea drumurilor circulate.

Acest tip de publicitate este ideal pentru a transmite mesaje clare și pentru a crea o prezență remarcabilă în comunitate

Unipole  este un termen care defineste o structura publicitara de dimensiuni relativ mari, care pentru a obtine o vizibilitate buna este montata pe un singur picior vertical (in engleza pole = pilon, stalp, pilier, bara).

In mod uzual, unipolurile sunt construite pe autostrazi, drumuri nationale, centuri ocolitoare si in general pe marginea drumurilor cu trafic intens, fiind un mijloc eficient de adresare catre pasagerii autovehiculelor. Pentru impact maxim, unipolul trebuie sa fie amplasat in zone cu concurenta vizuala mica dar cu trafic intens. Mesajele grafice vor fi adaptate acestui format, pentru a permite o citire usoara de la distanta mare.

Piciorul unipolului este de cele mai multe ori o teava elicoidala sudata cu diametru exterior cuprins intre 700mm si 800mm, fixata intr-o fundatie de beton. In partea superioara este montata o structura metalica ce ofera doua suprafete de expunere, pentru cele doua sensuri de mers. Inaltimea la care se monteaza afisele este cuprinsa intre 7 si 11 m peste nivelul solului. In reteaua Wizard, cele mai inalte unipoluri ajung la aprox 24m inaltime (picior de 10m peste care este montata o structura de 14x14m).

In cazul locatiilor mai late de 15m, structurile publicitare sunt prevazute cu doua sau chiar mai multe picioare (ex: 30x10m, 75x15m). In acest caz, denumirea de unipol este improprie.

Pentru persoanele aflate in traficul dintre localitati, unipolurile devin aproape singurul mod prin care o campanie li se poate adresa (probabil impreuna cu posturile de radio cu acoperire in afara oraselor). Aspectul este foarte util mai ales in cazul persoanelor cu mobilitate ridicata (proprietarii caselor de vacanta, cei aflati in calatorii de afaceri sau trafic de week-end).

Newsletter
Aboneaza-te la newsletterul nostru pentru a afla ultimele noutati si a primi oferte speciale.
INSTALEAZA
APP